?

Log in

Friends Only

This is a personal journal. If you're interested in reading, please comment ^_^

Quiz


Who is your inner CLAMP character?
created with QuizFarm.com
You scored as Sakura

You are like Sakura from Cardcaptor Sakura and Tsubasa! Sweet natured and a a joy to be around, you brighten up whatever room you are in. People cannot help but be drawn to you and love you - and the truth is you probably have no idea they feel this way unless they have taken the time to spell it out for you. Just keep on being your wonderful self and you will certainly be alright.

Sakura

83%

Chii

79%

Watanuki

71%

Hokuto

63%

Seishirou

63%

Miyuki-chan

63%

Kurogane

63%

Kero-chan

54%

Kamui

54%

Yuuko

42%

Fai

21%
holy crap.

My retainer still fits. I don't think I've worn it for over 3 months.

Buahahahaha.

Chii's Magical Wishlist

So, here's what I'm kinda looking to get for a Chibiusa cosplay, plus I think it'd be fun to have the items. I'm not looking for them in top notch condition since I'm looking to wear them for cosplay purposes. So used is fine, but working is also nice as well. Also, I am poor and I don't think i can afford mint condition anyway ~_~

WishlistCollapse )

Dec. 19th, 2007

So, since I've been using LJ a hella lot more lately, I'd really like to get more friends added, so if you've found me from either seraseller or smcollector or even anywhere else, comment here and I'd be happy to add you! ^_^

Chii is gonna sell some merch!

Soon, I'm going to set up a post for some things that I have at home that I don't really want anymore so I can buy some cosplay items. There's going to be a lot of books and manga, I may sell some older NewType magazines that are in Japanese, but I don't know yet what I really want to sell yet.

I should make a wishlist too. Lol.
Anyone wanna recommend me some good anime? I wanna put more videos on my iPod to watch in between classes and at work :D
If you woke up and I was in bed with you, what would be your first thought be?

I stole from teh Libby.

A post shall come later. Hopefully, lol.
Anyone like minatures and doll houses?




Click there :D

I made it for my grandmother ^^ It's full of win :D Love plz?

Jun. 2nd, 2007

Le~sigh... I ish bored. I think I might go back to knitting to make time go by... again. Lets see how long this lasts before I haz to pwn n00bz.

Lawlz.

FRIENDS ONLY!!!!!!!!!

Image hosted by Photobucket.com
By sesshy_no_hime


Yes, I finally made up my mind. I have a feeling there's people who are reading this and who really shouldn't be, so I have no choice but to put this up. Sorry to the people who don't have a journal, but it's just to be safe.

To be added:

Give me some good reasons... like interests or how you found my journal or something. Don't just add me randomly, or I might block you. But if you comment, you're most likely to be accepted. I'm pretty lenient. I also like comments in my journal, so the more you comment, the happier teh chii is ^^

Profile

RHS
misaki_chii
Teh Chii Thing
Hi hi! I'm a 4th year graphic designer at RIT. I'm interested in manga and anime, I love anime conventions! I'm also a Rochester lolita and I love to hang out with my girls <3

I think I'm pretty fun and adventurous. I love photography!

Pretty much this is a personal journal on my rants, who doesn't like to rant? Haha.

Latest Month

February 2009
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Syndicate

RSS Atom
Powered by LiveJournal.com